سوالات متداول


1. باشگاه کش فلو چیست؟

باشگاه کش فلو یک فضای آنلاین بر بستر وبسایت برای ارتقاء هوش مالی افراد ایجاد کرده است که به صورت عمده وظیفه آن این است به افراد در مدیریت فرآیند انجام بازی های کش فلو به عنوان یک روش آموزشی نوین و بازی محور در یادگیری سوادمالی کمک کند به اینگونه که اعضا با خرید بازی های کش فلو و ورود به کارگاه های آموزش سواد مالی مبتنی بر بازی های کش فلو اصول مالی شخصی، سرمایه گذاری و ثروت را یاد می گیرند و یا در صورت تمایل به عنوان یک مربی همین مفاهیم را آموزش می بینند و آنها را به سایرین آموزش می دهند.

2. نحوه عضویت در باشگاه کش فلو چگونه است؟

عضویت در باشگاه کش فلو به صورت رایگان و فقط با درج شماره همراه در صفحه "عضویت در باشگاه" اتفاق می افتد. توجه داشته باشید طبق قوانین باشگاه باید پس از ورود به پیشخوان باشگاه از طریق صفحه "ویرایش حساب من" اطلاعات اولیه اصلی خود شامل : جنسیت ، نام و نام خانوادگی ، تاریخ تولد ، ایمیل و شهر و استان خود را برای دریافت خدمات اختصاصی در باشگاه تکمیل نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط و دسته های عضویت لطفاً صفحه راهنمای عضویت را مطالعه نمایید!

3. برای ورود به پیشخوان باشگاه کش فلو، چگونه نام کاربری و رمز عبور بسازم؟

نام کاربری شما به صورت پیش فرض شماره همراه شماست که می توانید آن را هر زمان تمایل داشتید از طریق صفحه "ویرایش حساب من" تغییر دهید. برای ورود به پیشخوان باشگاه کش فلو شما از 2 طریق می توانید وارد شوید:
1- ورود با شماره همراه (در این روش نیازی به نام کاربری و رمز عبور ندارید ولی ممکن است در زمان هایی که پیامک اعتبارسنجی به شماره همراه شما ارسال می گردد دچار اختلال در شبکه همراه شوید و پیامک به دست شما نرسد و برای ورود معطل شوید!)
2- ورود با نام کاربری و رمز عبور (به شما توصیه می کنیم به محض اولین ورود به پیشخوان باشگاه پس از عضویت، حتما از طریق منو آیتم "تغییر رمز عبور" برای خود یک رمز عبور امن بسازید و در ورودهای آتی حتما از نام کاربری (به صورت پیش فرض شماره همراه شما!) و رمز عبور ساخته شده برای ورود سریع استفاده کنید و نام کاربری و رمز عبور خود را در مرورگر خود نیز ذخیره نمایید.)

4. نحوه درخواست "لغو عضویت در باشگاه کش فلو" چگونه است؟

در صورت تمایل به لغو عضویت در باشگاه کش فلو لطفا عدد "6" را به شماره "09363738117" پیامک نمایید. پس از تایید مدیر باشگاه، عضویت شما لغو خواهد گردید.
اخطار مهم: توجه داشته باشید طبق قوانین باشگاه، پس از لغو عضویت، تمام گزارشات خرید یا استفاده از خدمات باشگاه از حساب کاربری شما پاک خواهد شد و به خصوص هیچ گونه دسترسی به خرید های آموزش مجازی خود نخواهید داشت! لذا با ارسال درخواست لغو عضویت تمام حق و حقوق خود مبنی بر استفاده از ویدئوهای آموزش مجازی خریداری شده قبل (چه پولی و چه رایگان) را از خود سلب و ساقط می نمایید و حق هیچ گونه اعتراض و شکایتی در این خصوص چه در سایت و چه در مراجع قضایی در حال یا آینده را نخواهید داشت!
در صورت تمایل به عضویت مجدد در باشگاه باید دوباره از طریق دکمه "عضویت در باشگاه" اقدام نمایید ولی توجه نمایید در عضویت جدید، شما یک حساب کاربری مهمان به صورت خالی و بدون اطلاعات عضویت قبلی یا وجود گزارشات خریدهای قبلی دریافت خواهید کرد!

5. نحوه استفاده از کارت هدیه باشگاه چگونه است؟

برای دریافت تخفیف کارت هدیه باشگاه، لطفاً در منو روی آیتم "ثبت کارت هدیه" کلیک کنید و با درج شماره سریال محصول خریداری شده که در کارت هدیه باشگاه درج شده است از عضویت مهمان به عضویت عادی تغییر وضعیت دهید. بلافاصله در صفحه "حساب من" در پایین در جداول مربوطه، شماره سریال محصول و کد تخفیف شما ثبت می گردد که در زمان خرید می توانید از آن استفاده کنید.

6. باشگاه در چه شهرهایی شعبه دارد؟

مرکز اصلی باشگاه کش فلو در شهر مشهد می‌باشد و به مرور همزمان با جذب مربی، در سایر شهرها نیز خدمات حضوری خود را ارائه می کند ولی در خصوص خدمات مجازی هیچ محدودیت جغرافیایی نداریم.

7. نحوه ارتباط با پشتیبانی باشگاه چگونه است؟

برای ارتباط با پشتیبانی باشگاه کش فلو به ترتیب از روش های زیر استفاده کنید:
  1. ارتباط در ابزار گفتگوی آنلاین با پشتیبانی سایت ) (دایره برجسته با تصویر لوگوی باشگاه در گوشه پایین سمت چپ سایت)
  2. ارتباط در پیام رسان تلگرام )
  3. ارتباط در پیام رسان ایتا )
  4. ارتباط از طریق ارسال ایمیل به mail[a]cashflowclub.ir
  5. ارتباط از طریق تماس با شماره 09363738117

 8. چگونه برای مربی شدن درخواست بدهم؟

اگر به مربیگری بازی های کش فلو علاقه مند هستید می توانید پس از گذراندن دوره مجازی آموزش مربیگری باشگاه، به عنوان مربی در باشگاه کش فلو فعالیت کنید و با برگزاری رویدادهای آموزشی بازی محور سواد مالی برای سایر اعضا، درآمد کسب کنید. برای شروع باید درخواست خود را پس از ورود (بعد از لاگین) به سایت باشگاه کش فلو برای مدیر باشگاه ارسال کنید. به این منظور لطفا در منو، روی آیتم "درخواست همکاری" کلیک کنید و پس از مطالعه قوانین و شرایط جذب مربی، فرم مربوطه را تکمیل کرده و پس از بارگزاری مدارک و ارسال درخواست خود منتظر بمانید تا درصورت تایید درخواستتان از سمت باشگاه با شما تماس گرفته شود. با پیشرفت مراحل درخواست شما پیامک هایی مبنی بر شرایط فعلی درخواست خود دریافت خواهید کرد.


 9. چگونه برای مدرس شدن درخواست بدهم؟

اگر در زمینه آموزش تخصصی سوادمالی، سرمایه گذاری و کارآفرینی و زیرشاخه های آنها دارای توانایی تدریس هستید می توانید به عنوان مدرس در باشگاه کش فلو فعالیت کنید و با تولید و عرضه آموزش های مجازی مبتنی بر ویدئو برای سایر اعضا، درآمد کسب کنید. برای شروع باید درخواست خود را پس از ورود (بعد از لاگین) به سایت باشگاه کش فلو برای مدیر باشگاه ارسال کنید. به این منظور لطفا در منو، روی آیتم "درخواست همکاری" کلیک کنید و پس از مطالعه قوانین و شرایط جذب مدرس، فرم مربوطه را تکمیل کرده و پس از بارگزاری مدارک و ارسال درخواست خود منتظر بمانید تا درصورت تایید درخواستتان از سمت باشگاه با شما تماس گرفته شود. با پیشرفت مراحل درخواست شما پیامک هایی مبنی بر شرایط فعلی درخواست خود دریافت خواهید کرد.


10. کارگاه آموزش بازی های کش فلو به چه صورت هایی برگزار می شود؟

کارگاه های آموزش بازی به دو صورت مختلف در دسترس شما هستند. کارگاه های مجازی ، کارگاه حضوری که هر کدام مزایای خاص خود را دارند. به انتخاب خود و با در نظر گرفتن اینکه آیا در شهر شما کارگاه های حضوری برگزار می شود یا خیر، در یکی از کارگاه های آموزش بازی ثبت نام کنید. برای ثبت نام از بخش مرکز آموزش در منو استفاده کنید.

11. نحوه ثبت نام در کارگاه های حضوری آموزش بازی های کش فلو چگونه است؟

قبل از هر چیز باید قوانین باشگاه در خصوص شرکت در کارگاه های حضوری را مطالعه کرده و سپس برای رزرو کارگاه های حضوری در منو از بخش مرکز آموزش > آموزش حضوری > کارگاه های حضوری یا از بخش کارگاه های حضوری منتخب در صفحه خانه استفاده کنید و کارگاه حضوری مدنظر خود را به کمک دسته بندی های ارائه شده پیدا کرده و در کارگاه مدنظر خود ثبت نام نمایید. برای این کار لطفاً پس از انتخاب کارگاه مدنظر در لیست کارگاه های حضوری در حال برگزاری، روی دکمه سبز رنگ "ثبت نام" در بالای صفحه "نمایش کارگاه" کلیک کنید تا وارد صفحه "پیش فاکتور" شوید و پس از مطالعه شرایط جلسه و اطمینان از صحت اطلاعات بر روی دکمه سبز رنگ "پرداخت" کلیک نمایید تا به درگاه بانگی متصل شوید. پس از برگشت از درگاه بانکی به صفحه "نتیجه ثبت نام" متصل می شوید و مطمئن شوید که پیام سبز رنگ موفقیت را دریافت کرده اید. برای مشاهده اطلاعات ثبت نام و یا پرینت کارت ورود به جلسه می توانید در منو از بخش مرکز آموزش > آموزش حضوری > بلیت های من استفاده نمایید.

12. آیا برای شرکت در کارگاه بازی های کش فلو باید بازی های کش فلو را خریداری کنم؟

در صورتی که در کارگاه های مجازی آموزش بازی های کش فلو شرکت می کنید بله، باید یک نسخه از بازی (بسته به نوع کارگاه، بازی کش فلو یا کش فلو رِیس) را تهیه کنید. ولی در صورت شرکت در کارگاه های حضوری آموزش بازی های کش فلو، خیر نیازی به تهیه بازی های کش فلو نیست چون مربی موظف است بازی مورد نیاز برای کارگاه را تامین نماید.

13. نحوه رزرو صندلی در جلسات تکرار و تمرین بازی  چگونه است؟

پس از ثبت نام و اتمام کارگاه آموزش بازی (حضوری یا مجازی)، شما مجاز به شرکت در جلسات تکرار و تمرین بازی های کش فلو خواهید بود. قبل از هر چیز باید قوانین باشگاه در خصوص شرکت در جلسات تکرار و تمرین را مطالعه کرده و سپس برای رزرو این جلسات در منو از بخش مرکز آموزش > جلسات حضوری > رزرو جلسات یا از بخش جلسات تکرار و تمرین منتخب در صفحه خانه استفاده کنید و جلسه مدنظر خود را به کمک دسته بندی های ارائه شده پیدا کرده و صندلی خود را در جلسه مدنظر رزرو نمایید. برای این کار لطفاً پس از انتخاب جلسه مدنظر در لیست جلسات در حال برگزاری، روی دکمه سبز رنگ "رزرو" در بالای صفحه "نمایش جلسه" کلیک کنید تا وارد صفحه "پیش فاکتور" شوید و پس از مطالعه شرایط جلسه و اطمینان از صحت اطلاعات بر روی دکمه سبز رنگ "پرداخت" کلیک نمایید تا به درگاه بانگی متصل شوید. پس از برگشت از درگاه بانکی به صفحه "نتیجه رزرو" متصل می شوید و مطمئن شوید که پیام سبز رنگ موفقیت را دریافت کرده اید. برای مشاهده اطلاعات رزرو صندلی و یا پرینت کارت ورود به جلسه می توانید در منو از بخش مرکز آموزش > جلسات حضوری > جلسات من استفاده نمایید.

14. آیا برای حضور در جلسات تکرار و تمرین بازی، باید بازی های کش فلو را آموزش دیده باشم؟

بله. افراد برای شرکت در جلسات تکرار و تمرین بازی، باید کارگاه آموزش بازی های کش فلو (حضوری یا مجازی بسته به نوع بازی) را گذرانده باشند و با تسلط کامل به بازی مربوطه در جلسه حضور پیدا کنند. در جلسات تکرار و تمرین، بازی به هیچ وجه آموزش داده نمی شود و در صورت رزرو بدون شرکت در کارگاه آموزش، از انجام بازی توسط متقاضی جلوگیری می شود.

15. نحوه درخواست "لغو دریافت پیامک" چگونه است؟

در صورتی که تمایل به دریافت پیامک‌ اتوماتیک یا اطلاع رسانی را نداشته باشید، می‌توانید برای لغو دریافت پیامک از سمت باشگاه با حفظ عضویت در باشگاه عدد "11" را به شماره "10000600001001" (ده هزار، شصت هزار، هزار و یک) ارسال نمایید. توجه داشته باشید در این صورت هیچ گونه پیامک نتیجه خرید، رزرو، ثبت نام و یادآوری یا اطلاع رسانی نیز ارسال نمی گردد و عواقب عدم دریافت پیامک به صورت کامل با عضو محترم می باشد.
نکته: جهت فعالسازی دريافت مجدد پيامک باید عدد "12" را به همین سرشماره ارسال نماييد!

16. شیوه ارسال و پیگیری سفارش ها در فروشگاه کش فلو چگونه است؟

سفارش های محصولات فیزیکی در فروشگاه کش فلو از طریق شرکت پست برای خریداران عزیز ارسال می‌گردد و پس از تحویل به پست حداکثر طی ۴ روز کاری به دست خریدار خواهد رسید. خریدار محترم باید جهت اطلاع از وضعیت مرسوله از طریق کد رهگیری پستی که حداکثر ۲۴ ساعت پس از تحویل مرسوله به پست برای وی پیامک می گردد اقدام کند.

17. چگونه می توانم از باشگاه کش فلو حمایت کنم؟

درواقع شما با عضویت، فعالیت (مشاهده محتوا، ارسال برای دوستان و درج پرسش) و خرید محصولات باشگاه، می توانید از باشگاه کش فلو حمایت کنید ولی در صورتی که شخص یا سازمانی هستید که تمایل دارید اسم شما در لیست حامیان مالی و معنوی باشگاه کش فلو درج گردد می توانید صفحه حمایت از باشگاه را مشاهده کنید.

18. چگونه در خبرنامه ایمیلی باشگاه عضو شوم؟

خبرنامه ایمیلی باشگاه کش فلو به صورت منظم جدیدترین محتوای آموزشی، سریال های ویدئویی، صوتی، متنی و محصولات و اخبار و پیشنهادهای ویژه باشگاه را از طریق ایمیل برای شما ارسال می کند. برای عضویت در خبرنامه باشگاه کش فلو فقط کافیست از طریق منو (در نمایش موبایل روی آیکون همبرگری بزنید!) وارد صفحه حساب من شده و از بالا روی دکمه ویرایش حساب من کلیک کنید و در بخش اطلاعات تماس، ایمیل خود را وارد نمایید. با این اقدام شما 2 مجوز به باشگاه کش فلو می دهید: 1-پیام های سیستمی (مثل اطلاع رسانی های خرید موفق یا پرسش و پاسخ و ...) به صورت ایمیل نیز برای شما ارسال گردد -2- ایمیل های خبرنامه باشگاه برای شما ارسال گردد. از طرفی دقت نمایید در حال حاضر ایمیل شما اعتبارسنجی نمی گردد لذا حتما تک تک حروف و کاراکترهای ایمیل خود را چک کنید، به خصوص در نحوه نوشتن gmail و yahoo و عدم نیاز به درج www در آدرس ایمیل خود حداکثر دقت را نمایید!

19. چرا ایمیل های خبرنامه به دست من نمی رسد؟

در صورتی که ایمیل خود را در صفحه حساب من وارد کرده اید ولی هنوز هیچ خبرنامه ای برای شما ارسال نمی گردد لطفاً این موارد را چک کنید: 1- اولین دلیل، اشتباه بودن ایمیل شماست پس حتماً صحت آن را در صفحه ویرایش حساب من بررسی و تصحیح نمایید. -2- از خالی بودن فضای ذخیره سازی ایمیل خود مطمئن شوید چون در صورت پر بودن حافظه ایمیل شما، هیچ ایمیل جدیدی از هیچ جا به دست شما نخواهد رسید! -3- پوشه اسپم (SPAM) ایمیل خود را بررسی کنید و در صورت اسپم شدن خبرنامه حتما آن را از لیست اسپم به اینباکس خود منتقل کنید و به سرویس دهنده ایمیل خود اطمینان دهید این خبرنامه اسپم نیست و ترجیحاً تگ زردرنگ "important " را بزنید و مرتباً ایمیل های دریافتی را باز و مشاهده نمایید تا ایمیل های بعدی مرتب به دست شما برسد و اشتباهاً اسپم نشود!

20. نحوه درخواست "لغو عضویت خبرنامه ایمیلی" چگونه است؟

برای لغو عضویت در خبرنامه ایمیلی باشگاه کش فلو فقط کافیست روی لینک متنی "لغو عضویت خبرنامه" که در پایین همه ایمیل های ارسالی برای شما وجود دارد کلیک کرده و مراحل لغو عضویت را انجام دهید. از آن پس دیگر هیچ ایمیلی برای شما ارسال نمی گردد. دقت کنید در این حالت در صورت استفاده از خدمات باشگاه کماکان ایمیل های سیستمی (مثل اطلاع رسانی های خرید موفق یا پرسش و پاسخ و ...) برای شما ارسال خواهد شد که این بهترین روش لغو عضویت است ولی اگر قصد دارید ایمیل های سیستمی نیز برای شما ارسال نگردد و مسئولیت عدم اطلاع رسانی ها را شخصاً به عهده می گیرید می توانید از صفحه حساب من ، ایمیل خود را پاک کنید تا کلا از سمت باشگاه هیچ گونه ایمیلی دریافت نکنید. (با مسئولیت خودتان!)
در صورت تمایل به عضویت مجدد در خبرنامه ایمیلی باشگاه می توانید با جستجو در اینباکس ایمیل خود، آخرین ایمیل دریافتی مبنی بر تایید لغو عضویت در خبرنامه را مطالعه کنید که در آن لینک عضویت مجدد قرار داده شده است و با آن دوباره در خبرنامه عضو شوید. راه دیگر این است که با ارسال پیام در بخش گفتگو با پشتیبانی سایت (دایره برجسته گوشه پایین سمت چپ سایت) درخواست خود مبنی بر تمایل به عضویت مجدد در خبرنامه را به اطلاع پشتیبانی سایت برسانید.

21. چگونه "دسته عضویت" خود را مشخص کنم؟

اعضا در باشگاه کش فلو به دو دسته اصلی کودک و نوجوان (6 تا 18 سال) و بزرگسال (18 سال به بالا) تقسیم بندی می شوند. این دسته بندی ها بر اساس سن عضو می باشد لذا عضو محترم برای قرار گرفتن در دسته صحیح عضویت خود، باید تاریخ تولد خود را در صفحه ویرایش حساب من ، بخش مشخصات فردی وارد کند. از آن به بعد دسته عضویتِ عضو با آیکون مرتبط ( یا ) ، در گوشه تصویر حساب کاربری عضو در تمام صفحات نمایش داده می شود و در صفحه اعضای باشگاه نیز در بالای کارت عضویتِ عضو نمایش داده می شود.
نکته مهم: برای درج صحیح تاریخ تولد، باید پس از کلیک کردن روی فیلد تاریخ تولد، از تقویم سیستمی نمایش داده شده استفاده کنید تا تاریخ تولد شما به شکل صحیح ذخیره شود (پس از ذخیره از صحت تاریخ تولد در صفحه حساب من مطمئن شوید!) والا در صورت تمایل به تایپ دستی تاریخ تولد، باید طبق الگوی **/**/**** (مثال: 1365/06/01) تاریخ را تایپ کرده و سپس روی یکی از فیلدهای دلخواه دیگر کلیک کنید و دوباره با کلیک روی فیلد تاریخ تولد و پس از باز شدن تقویم سیستمی (در این زمان تقویم، تاریخ تولد شما را نشان میدهد!)، روی روز تولد خود که در تقویم مشخص شده است کلیک کنید تا تاریخ تولد شما از روی تقویم سیستمی خوانده شود و سپس دکمه سبز بروزرسانی را بزنید. 

22. نحوه "خرید و تماشای آموزش های مجازی" چگونه است؟

قبل از هر چیز باید قوانین باشگاه در خصوص خرید آموزش های مجازی را مطالعه کرده و سپس برای خرید در منو از بخش مرکز آموزش > آموزش مجازی > آموزش های مجازی یا از بخش آموزش های مجازی منتخب در صفحه خانه استفاده کنید و آموزش مجازی مدنظر خود را به کمک دسته بندی های ارائه شده پیدا کرده و خریداری نمایید. برای این کار لطفاً پس از انتخاب آموزش مجازی مدنظر در لیست آموزش های مجازی، روی دکمه سبز رنگ "خرید" در بالای صفحه "نمایش آموزش مجازی" کلیک کنید تا وارد صفحه "پیش فاکتور" شوید و پس از مطالعه شرایط آموزش مجازی و اطمینان از صحت اطلاعات، لطفاً تیک "تایید اطلاعات" را بزنید و سپس بر روی دکمه سبز رنگ "پرداخت" کلیک نمایید تا به درگاه بانگی متصل شوید. پس از برگشت از درگاه بانکی به صفحه "نتیجه خرید" متصل می شوید و مطمئن شوید که پیام سبز رنگ موفقیت را دریافت کرده اید. برای تماشای آموزش مجازی شما می توانید هربار با مراجعه به سایت باشگاه کش فلو بعد از ورود به پیشخوان از طریق منو > مرکز آموزش > آموزش مجازی > خریدهای من ، آموزش مجازی خریداری شده را پیدا کرده و با کلیک روی دکمه سبز رنگ "ورود به اتاق آموزش مجازی" اقدام نمایید.

23. نحوه "مشاهده پاسخ سوالات در آموزش های مجازی" چگونه است؟

پاسخ سوالات در بخش آموزش مجازی باشگاه کش فلو به صورت آفلاین توسط مربی ارائه می گردد یعنی پس از پرسیدن سوال توسط شما، مربی مطلع می گردد و در اولین فرصت پاسخ شما را ارائه می کند و به محض ارائه پاسخ، یک پیامک مبنی بر پاسخ به سوال برای شما ارسال می گردد. برای مشاهده پاسخ سوالات خود ابتدا وارد پیشخوان باشگاه شوید و سپس از طریق منو>مرکزآموزش>آموزش مجازی>خریدهای من، وارد صفحه "خریدهای من" شوید و در آنجا از بین لیست آموزش های مجازی خریداری شده خود، آموزش مجازی مربوطه را پیدا کنید و روی دکمه "مدیریت پرسش و پاسخ" بزنید تا سوال و پاسخ سوالات خود را به صورت کامل مشاهده کنید. البته به عنوان مسیر دوم می توانید در صفحه اتاق آموزش مجازی هم با انتخاب آن بخش از طرح درس که در آن سوال پرسیدید پاسخ را در بخش پرسش و پاسخ پایین صفحه ببیند ولی قطعاً روش اول بهتر است!

 صفحات مرتبط :